09 april 2014

Welkom op mijn nieuwe blogje

Dit is mijn allereerste (van vele, hopelijk) post op deze nieuwe blog. Waar de artikelen over zullen gaan? Geen idee. Waarschijnlijk wordt het een mengelmoesje van simpelweg alles dat ik leuk vind. Een mengelmoesje van fandoms, lifestyle, fashion, meningen,  etcetera.

Ik word blij van blogs. Jij hopelijk ook. Dat is ook meteen de rede dat ik voor de naam 'Up to the rainbow'  heb gekozen. Een regenboog staat voor mij namelijk voor vrolijkheid. En ja, omhoog naar de regenboog, wie wil dat nou niet? ;) Blij word ik ook van schrijven; verhalen, maar ook blogposts. Ik ben daarom eerder al een blog gestart, over DIY, samen met twee andere vriendinnen. (Livecreative.blogspot.nl mocht je geïnteresseerd zijn)  Heel erg leuk, maar ik heb meer te vertellen dan al deze DIY dingen. Vandaar deze blog. Hier doe ik alles echter wel in mijn eentje. Ow, ik ben mezelf helemaal vergeten voor te stellen! Ik ben Lidewij, 13 jaar en een onwijze fan van Taylor Swift, Harry Potter en The hunger games. Mijn hoofd is vaak een rommeltje, en het enige dat daar tegen helpt is schrijven. Dat zie je ook aan dit artikel, alles loopt door elkaar heen, maar dat is niet erg, want er staat wat ik wil dat er staat en dat is voor nu even genoeg. Mijn layout moet nog ontworpen worden, en er moet nog een pagina komen met informatie over mij, maar dat komt binnenkort wel. Ik ben al lang blij dat ik een logo en een openingsartikel heb. En als je hier nog steeds aan het lezen bent, vind ik je geweldig. Ik hoop dat je hier regelmatig terug gaat komen voor mijn komende posts, en dat je veel plezier zult hebben met het lezen ervan. Tot dan!

x Lidewij


Geen opmerkingen:

Een reactie posten