11 januari 2015

And that's who I am... #2





Waarschijnlijk kennen de meeste van jullie het wel: de 'and that's who I am' plaatjes. Ze komen van het gelijknamige Tumblr blog. (hier is een link) De bedoeling is dat je een paar plaatjes uit kiest die goed bij jou passen en daar dan wat over vertelt. Let's get started!




Ik speel gitaar en dat vind ik, na een jaar of vijf (denk ik) nog steeds heel erg leuk. Ik krijg les in klassiek gitaar. Ja, je kan ook klassiek gitaarspelen. Op dit moment ben ik met dit stuk bezig, maar ik kan het nog lang niet zo snel en mooi als dat meisje. Natuurlijk is dat wel mijn doel. ;) Thuis speel ik echter ook een aantal popnummers, want ook dat vind ik heel leuk om te doen.


Eh, moet ik hier nog wat over zeggen? Ik houd over het algemeen gewoon nog steeds heel erg van Disney films. En tja, 'Frozen' is gewoon geweldig. Olaf vind ik vooral geniaal, en ik vind het ook leuk dat het einde niet zo cliché is. Natuurlijk zitten er wat standaard Disney dingetjes in, maar ik vind dat het vooral gaat om de "zusterliefde" tussen Anna en Elsa erg leuk. Misschien komt dat omdat ik zelf twee zussen heb...


Unicrons zijn afgelopen jaar plotseling heel populair geworden. Je zag het op kleding, maar vooral gewoon veel op Weheartit en dergelijke. Oké, oké... Laten we eerlijk zijn, ik ben geen unicorn (ik noem 't altijd een unicorn, want dat klinkt gewoon veel beter dan "eenhoorn") maar ik vind ze wel, zoals vele, heel erg tof. Dat kan ik denk ik niet echt omschrijven. Hier nog wel een filmpje. :) 


Als ik een boek echt heel erg gaaf en spannend vind, kan ik vaak niet stoppen met lezen. Ik houd heel erg van lezen, maar heb er vaak de tijd niet voor. Als ik echter dan toch een leuk boek ga lezen, duurt dat vaak maar een paar dagen. Zo heb ik 'Divergent' in twee dagen uitgelezen en dat terwijl het toetsweek was (oeps). Verder merk ik ook heel erg dat ik vaak de stemming van de hoofdpersoon uit mijn boek overneem. Hebben meer mensen dat?


Oké, ik geef het toe.. Misschien ben ik een beetje verslaafd aan mijn telefoon. Maar ach, dat zijn de meeste jongeren tegenwoordig. Vooral als ik iets doe wat ik echt heel erg saai vind (lees: als ik huiswerk maak) kijk ik regelmatig op mijn telefoon. Maar ik ben heus de ergste niet!


Met deze tekst, en dit plaatje klinkt het wel erg zielig meteen. Zo erg is het dus ook weer niet. Maar waar is het wel, ik heb nog geen idee wat ik later wil doen: wat betreft baan, maar wat betreft studie en, nog dichter bij, profielkeuze. Zoals iedereen denk ik wel eens na over mijn toekomst, maar vaak zijn dit alleen dagdromen. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Stay positive!

And that's who I am!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten