23 februari 2015

Favourite youtubers


Ik was ervan overtuigd dat ik een keer bij iemand een tag had gezien over haar favoriete youtubers. De enige tags die ik echter kon vinden waren het sowieso niet. Toch wil ik heel graag iets over mijn favoriete youtbers schrijven omdat ik een lichtelijke Youtube verslaving heb. Natuurlijk schreef ik laatst al een artikel over Teske, maar er zijn nog veel meer youtubers waar ik graag naar kijk.
Ik heb 102 abonnementen op Youtube. Gewoon een paar favorieten uitkiezen kan ik dus niet. Daarom zal ik mijn abonnementen in verschillende categorieën verdelen. :)


Beauty
In de beauty (en fashion) categorie kijk ik verreweg de meeste video's. Mijn favoriete youtubers hier zijn Teske de Schepper (goh, wat een verassing) en Bethany Mota. Over Teske heb ik al genoeg geschreven, dus even over Bethany. Bethany is een Amerikaanse youtuber en heeft (op het moment dat ik dit schrijf) 8.305.190 abonnees. Dat is natuurlijk onwijs veel en ze is dan ook een echte celebrity geworden. Ze heeft al verschillende awards gewonnen en doet een heleboel super gave dingen. Zo heeft ze laatst president Obama geïnterviewd! Daarnaast heeft ze ook nog een eigen kledinglijn bij de Amerikaanse winkel Aéropostale, heeft ze meegedaan aan het (eveneens Amerikaanse) programma 'Dancing with the stars' en heeft ze haar eigen single uitgebracht, 'Need you right now'. Haar video's zitten altijd mooi in elkaar en hebben een onwijs leuke inhoud. Helaas post ze de laatste tijd niet zo veel meer omdat ze het dus erg druk heeft met andere activiteiten. Ten slotte wil ik ook 'cutepolish' nog even vermelden. Hier maakt Sandi vrij simpele maar super leuke nagellak tutorials voor alle gelegenheden.


Komedie
Mijn all time favourite kanaal in deze categorie is 'Cinemates'. Op dit kanaal worden door Kelvin en Peter hele gave mini films, die heel erg grappig zijn. Daarnaast hebben ze ook nog twee kanalen die 'Cinebuddies' en 'World of Cinemates' heten en Kelvin heeft 'TheKelvlog'. I like! Verder moet ik altijd erg lachen om 'Theaumes' en ook 'Fun' vind ik erg leuk. En om nog wat meisjes toe te voegen; op 'Girlsworld problems' maken Melanie en Lisa hele herkenbare video's over typische meiden problemen. Ook Sophie maakt hele grappige video's over dagelijkse "struggles". En als laatste kijk ik vaak naar 'TheEllenShow'. Dit is eigenlijk een tv programma uit Amerika, maar op Youtube worden er stukjes van de talkshow gepost en die zijn vrijwel altijd hilarisch.

Taylor Swift
Ik heb onwijs veel abonnementen op kanalen die iets met Taylor te maken hebben, dus daar zal ik snel even doorheen gaan. Behalve de officiële kanalen 'Taylor Swift' en 'TaylorSwiftVevo' houd ik erg van de video's van Alecksis en Bianca. Maar als je geen fan bent, kijk de video's dan vooral niet, ze zullen je in dat geval weinig interesseren. ;)


Muziek
Ik kijk (en luister) niet heel veel muziek video's. En dan heb ik het even niet over video's waar gewoon een liedje in gespeeld wordt, maar meer de video's met mash-ups en covers. De enige kanalen die ik wel eens kijk zijn 'Kurt Hugo Schneider' en 'earlvin14'. Ik zet ze wel eens op als achtergrond muziek, maar als ik gewoon even filmpjes aan het kijken ben, sla ik deze video's meestal over.


DIY
Mijn favoriete kanaal in deze categorie is denk ik 'Ann Le {Anneorshine}'. Ze maak super toffe diy's en inspireert enorm. Bethany Mota past ook in déze categorie. Sabrina heeft ook af en toe wel leuke dingen, al zijn die wel van een iets mindere moeilijkheid. Maar dat is soms ook wel fijn. :)


Eten
Hoewel ik meestal heel erg honger krijg van eet filmpjes vind ik het meestal wel heel leuk om te kijken. Als eerste natuurlijk 'FOODGLOSS'. Hier maakt Frances drie keer per week een video over een makkelijk maar heerlijk recept. Hoewel ik me vaak voorneem om iets te maken als ik een lekker recept zie, doe ik dat meestal toch niet.. Hopelijk kan ik daar snel verandering in laten komen. ;) Verder kijk ik ook wel eens naar 'MyCupcakeAddiction' waar Elise twee keer per week laat zien hoe ze geweldig uitziende taarten, cupcakes enzovoort maakt. Dit niveau is iets te hoog voor mij, maar ik vind het wel heel leuk om te zien.


Overig
Natuurlijk heb je ook nog video's in de categorieën lifestyle en vloggen. In deze categorieën kijk ik echter niet zo veel, maar er zijn wel een paar kanalen die ik graag nog wil vermelden. Als eerste 'ikbensaske', het Youtube kanaal van Saske de Schepper, het zusje van Teske. Als laatste van dit artikel wil ik nog even 'StukTV' vermelden. Waarschijnlijk kan je dit kanaal beter onder komedie zetten, maar oké. Op 'StukTV' voeren Giel, Thomas en Stefan elke week een opdracht uit die je als kijker voor hen kan bepalen.

Wil je al mijn abonnementen bekijken? Klik hier!


3 opmerkingen:

  1. kom maar op met die cupcakes! :)

    Kus, Moniek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ik sta 3x bij je abonnementen!
    Maar serieus hè? ik ben geen fan van TS, maar ik kijk wel regelmatig een muziekvideo van haar..
    Dat was wel weer genoeg serieusheid (<-- dat is geen woord denk ik...)
    En waarom ben ik niet genoemd bij je youtubefanlijstgeval? Ik zou mezelf sowieso opnoemen! #Narcisme
    Nou doei hè?
    ^ #Retorischevraagswagjwzvlaoorlog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow wat een coole swagger ben jij!
      Echt zo'n coole mango-cola-capibara-bacon-pindalover!

      Verwijderen