02 juni 2015

Video: Teske ft David Choi - King for a day (lyric video)


Sorry voor zo lang geen bericht zonder uitleg. Ik had gewoon even geen inspiratie, maar ga nu weer proberen elke week een bericht te plaatsen. Vandaag: mijn eerste filmpje! Het is een lyrics video voor het nieuwe nummer van Teske de Schepper, King for a day. Het is voornamelijk een stopmotion, dat wil zeggen dat het heel veel foto's achter elkaar zijn.


Oorspronkelijk maakte ik hem voor een wedstrijd voor lyric video's op dit nummer, ondanks dat ik die niet gewonnen heb en dat hij niet echt is geworden zoals ik hoopte, wilde ik hem toch graag delen. Hier is de oorspronkelijke videoclip van King for a day en hier de winnende lyric video (die er inderdaad wat professioneler uit ziet :) ) Jullie kunnen denk ik nog wel meer van dit soort video's verwachten, maar pas over een tijdje, als ik er veel beter de tijd voor kan nemen (ik heb dit filmpje in een halve dag gemaakt) doordat het wat minder druk is op school.. Maar bereid je daar dus maar op voor! :) Komende zondag hopelijk weer gewoon op tijd een artikel online, een tag, meer zeg ik niet.

Ik heb geen idee waarom ik plotseling geen thumbnail meer zie en kan instellen. Dit is dus mijn eerste echte filmpje, dus als iemand tips heeft om dit op te lossen hoor ik het graag!

Geniet van de video!

1 opmerking:

  1. Ik kan er niks aan doen, maar ik vind die van jou toch echt mooier dan de winnende video!! Die maker heeft er gewoon letters opgeplakt. Het filmpje van jou vind ik veel spannender!!

    BeantwoordenVerwijderen