27 september 2015

And that's who I am... #5


Waarschijnlijk kennen de meeste van jullie het wel: de 'and that's who I am' plaatjes. Ze komen van het gelijknamige Tumblr blog. (hier is een link) De bedoeling is dat je een paar plaatjes uit kiest die goed bij jou passen en daar dan wat over vertelt. Vandaag alweer deel vijf. Zes plaatjes per keer. Let's get started!























Oké, dood gaan is wel een beetje overdreven. Maar ik houd wel heel erg van muziek. Hoe ik me ook voel, ik heb voor elke "mood" wel een afspeellijst. Ook wanneer ik bijvoorbeeld in stilte zit te werken wil ik vaak per se muziek op hebben. Anders ga ik het zelf maken en dat is heel irritant, haha.

Ik ben hier denk ik niet bepaald uniek in, maar dit lijkt me zo geweldig! Sowieso lijkt het me voor mij wel handig om in plaats van allemaal stapeltjes in mijn kast alleen maar hangertjes te hebben zoals op de afbeelding. Als ik 's morgens namelijk kledingstress heb krijg ik het op de een of andere manier altijd voor elkaar om weer een stapeltje om te gooien en het vervolgens niet op te ruimen...

Beschamend feitje: ik heb de Titanic nog maar één keer gezien. Maar die ene keer vond ik hem wel heel erg mooi! Ik heb al heel lang zin om hem nog een keer te kijken, maar dat is nog niet gelukt... Hij duurt ook zo lang! Momenteel zingen we het beroemde nummer, My heart will go on, met muziek. Aan de ene kant heel leuk, aan de andere kant niet, want het is zo ontzettend hoog! Pfff, niet normaal.



Ohh, wat klinkt dit creepy zo, haha. Maar het is wel waar. Als ik op straat loop of fiets glimlach ik heel vaak naar vreemden als ik in een goede bui ben. Als zij dan teruglachen geeft dat gewoon even een positiviteits-boost, en dat is best leuk! Er zullen vast mensen zijn die het heel vreemd vinden, maar ik denk dat als je met zoiets kleins de wereld net iets vrolijker kan maken, dat je het ook gewoon moet doen! :)

Volgens mij zit dit bij ons in de familie, maar ik vind het echt verschrikkelijk om iemand op te bellen. En dan bedoel ik niet mensen die ik dagelijks spreek als gezinsleden of vriendinnen, maar meer bijvoorbeeld de dokter of kennissen. Ik weet niet zo goed waarom, maar ik vind het gewoon heel awkward en heb er echt een hekel aan...
Ik weet niet of ik hierbij nog meer uitleg moet geven, haha. Als het nog niet duidelijk was uit vorige blogposts, dan weet je het nu; ik ben onwijs groot fan van zangeres Taylor Swift. Taylor staat al heel lang op mijn lijstje met onderwerpen voor mijn "Mijn liefde voor..." artikelen, maar ik weet gewoon niet zo goed waar ik moet beginnen. Maar hij komt er nog een keer aan, beloofd!

Hoewel ik aardig wat hobbies heb en dus bijna altijd wel iets te doen weet vind ik het ook heerlijk om gewoon helemaal niks te doen. Ik ben niet iemand die zich snel verveelt. Soms heb ik ook gewoon zoveel dingen die ik graag wil doen, dat ik niet kan kiezen en uiteindelijk maar niks doe. Nouja, ook wel eens lekker!

Zodra ik leuke dingen doe of meemaak, leg ik het liefst alles vast. Ik ben altijd bang om leuke dingen te vergeten en daarom ben ik heel erg blij dat de fotocamera en dan ook (vooral) die op je telefoon is uitgevonden. Misschien sla ik soms een beetje door, maar ik houd gewoon van het verzamelen van herinneringen.

Ik vind het altijd zo'n gezellig als de open haard bij ons thuis aan gaat! Ik vind vuur ook altijd heel fascinerend. Wel eng, maar ook fascinerend. Dit is toch wel iets dat al die regen in de herfst weer een beetje goed maakt. Heerlijk!

Oké, ik weet niet zo goed of ik dit wel echt wil. Ik ben één keer in New York geweest en dat vond ik wel heel gaaf. Ik zeg wel altijd dat ik het liefst meerdere huizen zou hebben. Bijvoorbeeld één in een grote, drukke stad als New York, maar ook ééntje ergens op juist een hele rustige plek. Maar goed, we moeten nog maar zien of ik daar ooit het geld voor ga krijgen, haha. Sowieso weet ik ook niet zo goed of ik wel naar het buitenland wil verhuizen, ik vind Nederland ook wel fijn eigenlijk.

And that's who I am!

1 opmerking:

  1. volgens mij vindt bijna iedereen telefoneren awkward..

    BeantwoordenVerwijderen