25 september 2015

Disney diaries


Ook al begon ik het artikel van woensdag met dat ik niet nog veel meer series wil beginnen dan die ik nu al heb, toch is dit artikel puur om een nieuwe serie aan te kondigen. Hij heet Disney diaries en gaat bestaan uit, je raadt het al, artikelen over Disney films. Het zullen korte artikelen zijn waarin ik telkens één Disney film bespreek.


De artikelen zullen op vrijdagen online komen. Ik kan niet beloven dat het echt wekelijks gaat worden, maar ik zal het zo veel mogelijk proberen. (Bijna) elk weekend zal ik een Disney film kijken en die zal ik hier dan de vrijdag erna kort bespreken.

De films die ik wil gaan kijken zijn vooral de bekende films. Er zijn namelijk zo veel Disney films gemaakt, dat als ik ze allemaal zou kijken ik over een aantal jaar nog steeds bezig ben. Ook ga ik me focussen op de animatiefilms en speelfilms als bijvoorbeeld "Pirates of the Carrebean" laat ik even links liggen.

Het idee ontstond toen ik weer eens op zoek was naar leuke Tags om hier op mijn blog te doen. Ik kwam de Disney tag tegen en aangezien ik Disney echt geweldig vind, wilde ik deze heel graag invullen. Terwijl ik bezig was kwam ik er echter achter dat ik van heel veel films bijna niks meer weet. Toen ik klein was heb ik heel wat gezien, maar veel zijn daarna weer een beetje in de vergetelheid geraakt. Vandaar dat ik dus besloot om ze (bijna) allemaal weer opnieuw te kijken. En toen zei de blogger in mij dat ik deze kans moest grijpen en er artikelen over moest schrijven. Aan het einde van de reeks zal ik natuurlijk afsluiten met de Disney tag!

Ik hoop dat jullie net zo excited zijn voor deze serie als ik ben! En niet getreurd, als je niet zo into Disney bent zullen er voor jou op zondag (en soms op woensdag) ook nog gewoon "normale" artikelen online komen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten