23 september 2015

Teske fangirling

"Hij is echt lief en mooi en... dankjewel" 

Ik heb behoorlijk wat series op mijn blog. Ik weet niet wat het is, maar het liefst deel ik elk artikel dat ik schrijf in in verschillende categorieën. Ik wilde misschien een nieuwe serie starten met random gedachtes of dingen die mij zijn overkomen. Maar ja, dan zou ik weer meerdere dingen moeten verzamelen om een goed formaat artikel te kunnen schrijven. Vandaar dat ik heb besloten om af en toe op woensdag een kort artikel online te zetten waar ik het simpelweg heb over iets dat me bezighoudt. Deze eerste keer: Teske!

Sommige mensen vinden het vast raar als ik zeg dat ik fan ben van een YouTuber. Maar Teske is gewoon een heel mooi mens en haar artikelen en video's inspireren mij enorm. Daar heb ik al eens een uitgebreid artikel over geschreven, dat je hier kan lezen.

Op 26 augustus werd Teske 20 jaar. Ik besloot haar voor die gelegenheid een kaartje te sturen. Haar gewoon feliciteren en bedanken voor de dingen die ze gedaan heeft. Ze inspireert me namelijk niet alleen, ook heeft ze er voor gezorgd dat ik in contact ben gekomen met een aantal hele leuke mensen. Ik zit in een Whatsapp groep met een aantal meiden die mijn liefde voor Teske met mij delen. We hebben hele leuke gesprekken en ze zijn in een korte tijd een paar hele goede vriendinnen geworden. We hebben elkaar nog niet in het echt ontmoet, maar ik hoop dat dat snel een keer gaat gebeuren. En dan zijn er mensen die zeggen dat social media alleen maar slecht is... Ik heb er al heel veel nieuwe mensen door leren kennen!

Maar daar ging dit artikel niet over. De kaart is als het goed is gewoon op Teskes verjaardag aangekomen aangezien ik hem netjes voor 6 uur de dag ervoor in de brievenbus had gestopt. Toch opende Teske hem niet in één van haar dagelijkse vlogs van die week, terwijl ze dat de week daarvoor wel had gedaan. Maar wat bleek? Ze was mijn en nog een paar andere kaartjes even vergeten en maakte ze, weliswaar een aantal weken te laat, in haar weekvlog van afgelopen zondag open...

Het werd mij gemeld door de meiden uit de WhatsApp groep en toen heb ik de vlog natuurlijk zo snel mogelijk bekeken. Ze opende mijn kaart en bedankte me uitvoerig! De quote bovenaan dit artikel is ook daadwerkelijk iets dat Teske zei over mijn kaart. Super leuk! Het was tijd voor even flink fangirlen. AAAHHH! :D

Hieronder is de video te bekijken: (spoel door naar 20:02 als je alleen geïnteresseerd bent in de brieven, het eerste wat Teske openmaakt is van mij!)


Dit was leuk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten