08 december 2016

Een blauw duimpje omhoog ♥ BLOGMAS 2016 ♥ DAG 8


Bij YouTube video's kan je altijd op het duimpje omhoog klikken als je de video leuk vindt. Ik ben niet iemand die dit vaak doet, maar ik bewaar mijn blauwe duimpje omhoog voor écht hele leuke video's. Zo kan ik mijn favoriete video's makkelijk bij elkaar houden, want ik ben te lui om echt een nieuwe afspeellijst daarvoor te maken. Mij leek het leuk om af en toe, als er weer wat nieuwe dingen bij zijn gekomen, mijn gelikete video's te delen. Niet heel kerstig, maar wel fijn om deze donkere dagen mee op te vrolijken! Niet veel gepraat, gewoon wat leuke video's bij elkaar, veel kijkplezier!


Een super leuke rondleiding op de set van mijn favoriete serie Once Upon A Time! Hij wordt ook nog eens gedaan door twee superleuke acteurs; Josh Dallas (die Prince Charming speelt) en Ginnifer Goodwin ( die Snow White speelt). 


Ik houd van 5SOS en ik houd van mash ups, dus als dat samen komt is dat bijna altijd goed. Dit exemplaar is zeker een succes, dus zeker even luisteren!


Een interview met twee van mijn favoriete acteurs; Benedict Cumberbatch (o.a. Sherlock) en Eddie Redmayne (o.a. Les Misérables en Fantastic Beasts). Altijd leuk om twee mensen die je heel erg tof vindt samen in één video te zien. Oh ja, de hoofdrolspeler van Breaking Bad zit er ook in, maar dat kijk ik niet, haha.



Ik houd onwijs van Dodies muziek, dus toen ze aankondigde haar eerste EP uit te brengen was ik natuurlijk heel enthousiast! Oh ja, de EP is trouwens geweldig, dus zoek die zeker eens op. 




Aangezien Teske het cadeau van mij en Luna noemde (op 17:46) kon ik natuurlijk niet anders dan deze video liken. :) 




Ik was inspiratie aan het opdoen voor een schoolproject en toen vond ik deze. Oké, Katy Perry is niet echt mijn ding, maar deze lyric video vind ik wel heel vet! 


Ik ben zo'n fangirl die af en toe oude video's van Taylor terugkijkt, dus dat is ook de rede waarom ik deze ondertussen al acht jaar oude video plotseling een duimpje om hoog gaf, haha.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten