09 december 2016

Een korte evaluatie ♥ BLOGMAS 2016 ♥ DAG 9


Ik ben al ruim een week bezig met mijn eerste keer blogmas. Hoog tijd voor een korte evaluatie vond ik! Hoe ervaar ik dit constante posten van artikelen?
Toen ik voor het eerst bedacht om blogmas te doen, was het een vage gedachte die vrij snel al weer mijn hoofd uit was. Ik was immers niet heel actief op mijn blog, dus om nu plotseling bijna een maand lang elke dag te posten, leek me onmogelijk. Naarmate december meer en meer naderde werd ik er echter steeds zekerder van dat ik het toch wilde proberen, so here I am.

Zoals ik al zei ben ik al ruim een week bezig, en eerlijk gezegd vind ik dat het best goed gaat. Ik heb voor elke dag van december tot nu toe een artikel online staan. Er is één keer eentje een dag te laat geweest, maar dat vond ik eigenlijk niet zo'n groot probleem.

Mijn idee van te voren was eigenlijk op een dag het artikel voor de dag erná te schrijven, zodat er elke dag om een uur of drie iets online kwam. Dit is het deel dat wel mis gaat. Ik schrijf de artikelen op de dag zelf en ben vaak maar net op tijd klaar. Dit soort dingen inplannen als je tegelijkertijd ook 5 VWO doet is best wel moeilijk, vooral als je mij bent, haha. Maar goed, ik als pessimist had het nog veel erger verwacht van te voren, dus ik vind dat het best soepel verloopt tot nu toe.

En wat vind ik ervan? Leuk! Ik vind het tof om extra gepusht te worden om er zoveel artikelen achter elkaar uit te knallen, ook al zijn ze natuurlijk wel wat korter dan mijn normale stukken. Het is leuk om mijn creativiteit even te dwingen even nét wat meer zijn werk te doen dan normaal en elke dag een stuk schrijven vind ik heel tof.

Of ik het vaker ga doen weet ik nog niet zo goed. Daarvoor moet ik eerst de eindstreep halen. Als ik nog een keer zo'n tijd lang achter elkaar elke dag een artikel schrijf, is het sowieso pas volgend jaar december voor een nieuwe blogmas, maar dat zien we dan wel weer.

Conclusie: het is zo ongeorganiseerd als dingen altijd zijn als je ze aan mij overlaat, maar het is wel leuk! En dat is toch het belangrijkste, niet waar? ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten