13 december 2016

Taylor Alison Swift ♥ BLOGMAS 2016 ♥ DAG 13


Vandaag is het 13 december 2016, wat betekent dat het precies 27 jaar geleden is dat Taylor Swift werd geboren. Taylor is al zo'n zeven jaar degene van wie ik fan ben en ze is een groot voorbeeld. Niet alleen haar muziek vind ik geweldig, ook haar persoonlijkheid is prachtig en dat is dan ook hetgeen wat me het meest in dit fandom heeft gehouden.

Mijn plan voor vandaag was eigenlijk om een lang artikel te schrijven over wáarom ik nou zo'n groot fan ben, maar door een schoolopdracht die mijn hele dag in beslag nam is dat niet gelukt. Daarom wil ik nu gewoon even wat video's van Taylor met jullie delen, die jullie hopelijk een beetje laten inzien wat ik zie in deze vrouw. Gewoon omdat ik niet anders kon dan het artikel van vandaag aan haar wijden.. En dan niet gewoon de music videos, want of je haar muziek leuk vindt kan ik natuurlijk niet beïnvloeden. Dit zijn gewoon allemaal video's over Taylor en haar fans, lekker cheesy, maar dat mag ook wel eens vind ik. Happy birthday Taylor!











1 opmerking:

  1. Een grote dag voor je Lied en dan juist zoveel huiswerk, dat is echt jammer

    BeantwoordenVerwijderen