03 december 2016

Vlogmas series dit jaar ♥ BLOGMAS 2016 ♥ DAG 3


Ik doe dit jaar voor het eerst zelf aan blogmas, maar natuurlijk ben ik ook elke dag op YouTube te vinden om een aantal vlogmas series te volgen! Het zijn misschien niet mega verrassende mensen, en waarschijnlijk houd ik het niet vol om ze allemaal elke dag te kijken, maar ik wilde toch graag met jullie delen wie ik dit jaar volg. Ik zal hier alle vlogs van één december plakken, dan kan je zelf doorklikken als je het leuk
Het zijn eigenlijk allemaal kanalen die ik al best een tijdje volg. Natuurlijk zit de hele Fletcher familie erbij, Zoella omdat zij gewoon Queen Vlogmas, Bonnie als enige Nederlandse YouTuber en dan nog twee anderen. Heel veel meer valt er niet over te zeggen, dus ik wens je gewoon heel veel kijkplezier!

GiovannasWorld

ExtraJill

Colorbon

JordynIsMyName

MorreZoella

Tom Fletcher

ItsWayPastMyBedtime

Geen opmerkingen:

Een reactie posten