11 december 2016

Week 49 plog ♥ BLOGMAS 2016 ♥ DAG 11


Ik ga de komende zondagen van blogmas telkens een plog posten van de voorafgaande week. Het zijn slechte kwaliteit foto's omdat ik ze gewoon lekker met mijn telefoon maak (een maand lang elke dag een camera meenemen overal naartoe vond ik niet zo'n goed idee) maar daarom niet minder leuk. Ik heb voor deze week nog niet zo heel veel foto's, omdat ik het eerlijk gezegd een beetje vergeten was, maar voor volgende keren hoop ik wat meer te kunnen laten zien. Wat ik wél heb kan je in dit artikel bekijken, dus lees snel verder!

Maandag 05-12

 Wat was er met al die mooie luchten de afgelopen week? Toen ik maandag terugfietste van gitaarles maakte ik deze foto, en hoewel het in het echt natuurlijk nog mooier was, laat dit het ook al best goed zien.


Ik stuurde een brief naar Teske voor de adventkalender die ik voor haar had gemaakt. 

Overigens vierden wij Sinterklaas al de dag vóór 5 december, vandaar dat ik daar geen foto van heb.

Dinsdag 06-12

Ik deed mee aan de 7 dagen water challenge van Teske, wat inhield dat ik zeven dagen lang alleen maar water en thee mocht drinken, geen andere drankjes. Dit was de foto die ik daar dinsdag voor maakte. Oh ja, ik heb de challenge gehaald! 


Nog een selfie! Ik doe alles last minute, dus ook het schieten van mijn intro foto's. Deze foto maakte ik dan ook dinsdagavond, net voordat mijn Do you ever ask yourself what if... artikel online kwam. 

Stiekem hield ik best wel van mijn outfit van zondag. Ik heb niet echt een goede fot gemaakt, maar ik denk dat je het wel kan zien. Het shirtje is van de Brandy Melville, de broek van America Today. Het jasje heb ik gekregen. :)

Woensdag 07-12






















Ik heb een groot magneetbord op mijn kamer hangen, en op woensdag deelde ik dat weer eens opnieuw in. Ik vind het echt heel leuk, omdat er allemaal dingen op hangen waar ik van houd en waar ik blij van word.

Donderdag 08-12



Een tekening van een quote van Jim Moriarty in de tv-serie Sherlock die ik donderdag maakte. 

Vrijdag 09-12



 Stiekem is dit wel het favoriete plekje in mijn kamer, qua decoratie. Op de plank staan mijn favoriete boeken en verder vind ik het gewoon heel leuk ogen. Zeker nu in de winter de lichtjes weer aankunnen 's avonds!

Zaterdag 10-12


Zaterdag ging ik met mijn moeder naar een kerstmarkt in Aken, een stad in Duitsland (naast Zuid-Limburg). Een bijpassende outfit was natuurlijk nodig! Een uitgebreider artikel daarover komt binnenkort online!

Zondag 11-12

Vandaag sprak ik af met Aniek, Linde en Esmee. Het was super gezellig en hoewel veel foto's niet echt deelbaar waren, vond ik deze toch wel heel leuk.

Lunchen bij BackWerk, zeker een aanrader! 


Stiekem vond ik mijn outfit of the day best wel leuk. Het shirtje is van de Brandy Melville, de broek van America Today. Het jasje heb ik gekregen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten