06 december 2016

Winterlicious TAG ♥ BLOGMAS 2016 ♥ DAY 5


Vandaag op het programma voor het blogmas artikel: een tag, verzonnen door Bethany Mota. Hij is lekker kerstig en helemaal in winter thema, dus heel erg geschikt voor deze tijd van het jaar! Ik houd nog steeds heel erg van tags, dus toen ik deze voorbij zag komen móest ik hem natuurlijk doen. Iets korter dan jullie van mijn tags gewend zijn, maar dat kan eigenlijk niet anders met blogmas. Lees mee!

1. Favourite winter nail polish?
Mijn nagellak obsessie van een paar jaar geleden is best wel hevig afgenomen en ik moet zeggen dat ik niet zoveel meer de tijd neem om mijn nagels te lakken. Als ik het wel doe ga ik vaak voor bordeaux rood, want zo'n warme kleur vind ik een mooi contrast tegen de koude winterperiode. Maar, to be honest draag ik bordeaux rood het hele jaar door, haha.

2. Favourite winter lip product?
Ik gebruik meestal gewoon pure vaseline, omdat dit gewoon het best werkt voor mij als ik echt hele droge lippen heb. Iets wat meer dan regelmatig voorkomt in de winterperiode helaas.

3. Most worn winter clothing piece?
Laatst kreeg ik een aantal kledingstukken van iemand die ze niet meer hoefde. Er zat ook een trui bij en hij is zo lekker warm dat ik hem voortdurend aan heb. Eigenlijk is hij veel te groot en volgens mij is het een mannenmodel, maar ik vind hem heerlijk.

4. Most worn winter accessory?
Handschoenen! Ik kan niet zonder. Maar eerlijk gezegd heb ik zelf momenteel niet echt een aar, ik draag vaak die van mijn moeder, haha.

5. Favourite winter scent/candle?
Ik brand momenteel vaak de vanille cupcake kaars van Yankee Candles. Een heerlijke warme geur voor gure dagen.

6. Favourite winter beverage?
By far, warme chocolademelk. Het liefst met slagroom. Tegenwoordig voeg ik ook nog kaneel toe, geïnspireerd door de serie Once Upon A Time.

7. All time favourite Christmas/holiday movie?
Love Actually! Die heb ik echt al honderd keer gezien volgens mij.


8. Favourite Christmas/holiday song?
All I Want For Christmas Is You, maar dan de cover van mijn favoriete band; Against the Current.

9. Favourite holiday food/treat?
Eigenlijk alle kerstkoekjes van Bolletje. Ik weet niet waarom ze die niet ook gewoon de rest van het jaar verkopen, want ze zijn echt geweldig. Ik denk dat de kaneelsterren mijn favoriet zijn.

10. What is your favourite Christmas decoration this year?
Ik heb kerstlichtjes hangen rond mijn bed en bureau en dat staat super gezellig! Ik heb ze eigenlijk gewoon laten hangen van vorig jaar kerst, maar ik ga dit jaar zeker nog meer lichtjes ophangen, want dat vind ik gewoon super leuk staan.

11. What’s at the top of your wish list?
Ik wil het boek On The Other Side van Carrie Hope Fletcher heel graag hebben!

12. What are your plans for the holidays this year?
Eerlijk gezegd heb ik nog geen idee. Niks ligt nog helemaal vast. Wat ik wel weet is dat ik sowieso één van de twee Kerstdagen met familie ga eten, dus daar kijk ik al naar uit. Voor de rest laat ik me nog verrassen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten