01 december 2016

Een introductie ♥ BLOGMAS 2016 ♥ DAY1


Daar zijn we dan, de eerste dag van december, de eerste dag van blogmas! De gezelligste maand van het jaar is weer aangebroken en bij mij zit de kerststemming er meteen al goed in. En zoals beloofd ga ik deze nu eigenlijk al hele drukke maand nog voller maken door elke dag een artikel te posten onder het mom van blogmas.

26 Dagen lang een artikel. Dat hoeven niet alleen maar kerstgerelateerde posts te zijn, al zal dit natuurlijk wel de meerderheid vormen. Sommige artikelen zullen gewoon zijn zoals ze altijd op mijn blog verschijnen, maar dan wat korter, want elke dag een artikel van zo’n duizend woorden is niet echt haalbaar natuurlijk, anderen heb ik speciaal voor blogmas bedacht en weer anderen zullen simpelweg korte verhalen zijn over mijn dag. Een blog zoals het bedoeld is dus, haha. Wat wel leuk is om alvast te melden is dat ik elke zondag van blogmas, uitgezonderd aankomende zondag, een plog van die week ga uploaden, zodat jullie kunnen zien wat ik zoal doe in de decembermaand! Er komen dus in totaal drie “weekplogs” online, waarvan de laatste op 1e kerstdag itself.

Maar goed, 1 december dus. Het belangrijkste van vandaag is dat ik mijn herkansing van de toetsweek heb. Daar zal ik verder niet echt op ingaan, maar dat gaat sowieso de toon van de dag zetten. Het voelt heel erg alsof de toetsweek na deze toets pas echt over is, wat in feite natuurlijk ook waar is. Hoewel ik het nog steeds druk heb met projecten, PO’s en het profielwerkstuk dat er nu toch echt aankomt heb ik toch het gevoel alsof ik na deze herkansing wat meer rust ga krijgen.
Want hoewel de decembermaand natuurlijk verre van rustig is, is het altijd wel heel gezellig, en doe ik veel leuke dingen. Ik heb al best wat uitjes en dergelijken gepland staan, en nu het dan echt 1 december is voelt het alsof ik er nu pas écht naar kan uitkijken. Plotseling is het allemaal heel dichtbij!

Daarnaast geeft de december startstreep ook aan dat je geen rare blikken meer mag krijgen als je kerstmuziek luistert of je kamer hult in kerstversiering, dat vind ik tenminste. Hoewel wij eerst ook nog Sinterklaas vieren en we daarna pas echt de kerstboom op gaan zetten en dat soort dingen, ben ik al helemaal klaar voor de kerstdagen. De lampjes in mijn kamer hangen al, en mijn kerst afspeellijst is ook al gemaakt. Laat kerst dus maar komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten