26 april 2015

To do: meivakantie


Yes, het is vakantie! Voor mij in ieder geval, volgens mij zijn er heel wat scholen die volgende week pas vakantie hebben. Sterkte in dat geval. ;) Maar ik behoor tot de geluksvogels die twee weken van school zijn vrijgesteld. Ik heb heel wat dingen op de planning staan die ik wil doen en het leek me leuk die dingen te delen. Het zijn vooral dingen binnenshuis, ik ben niet echt van plan om naar veel dingen toe te gaan. Het is niet zo dat ik mezelf deze dingen verplicht, het blijft immers vakantie, maar ik zou het wel fijn en leuk vinden als ik ze allemaal zou doen!


bron
Zomerkleding kopen
Het is niet zo dat ik al mijn kleding van vorig jaar niet meer pas, maar toch wil ik wel heel graag wat nieuwe dingen. Om fris aan de zomer te beginnen. En daarnaast vind ik shoppen gewoon heel leuk. Ik moet wel uitkijken, want mijn budget ligt op dit moment niet heel erg hoog. Vandaar dat ik heel graag naar de Primark wil. Wel is mijn doel in ieder geval om een high waisted short te scoren, want die wil ik al een tijdje. Ik heb al een afspraak gemaakt met een vriendin om samen op stap te gaan, dus dit punt van mijn lijstje wordt sowieso volbracht! Heel veel zin in. :)

Minstens twee dingen bakken
Ik vind bakken heel erg leuk om te doen. Helaas ben ik er niet echt goed in, maar dat kan ook gewoon door gebrek aan ervaring komen. Ik bak namelijk veel te weinig naar mijn zin. Voornamelijk ook omdat ik er dus heel lang mee bezig ben. Vandaar dat één van mijn doelen deze vakantie is om minstens twee dingen te bakken. Het liefst nog meer. Ik kan gaan voor hele ingewikkelde dingen, maar met een cake of wat koekjes ben ik ook al blij. Als het maar lekker is!

bron

Huiswerk
Ja, zelfs in de vakantie wordt er van ons verwacht dat we iets aan school doen. Hoewel we op mijn school de dag na de vakantie vrijgesteld zijn van toetsen en huiswerk, gaat het direct daarna weer door. Vaak schiet het er een beetje bij in om iets aan mijn huiswerk te doen in de vakantie. Ik heb er gewoon geen zin in natuurlijk en ik vergeet het een beetje. Toch hoop ik deze vakantie wel wat te kunnen doen, aangezien ik het de twee weken erna vrij druk heb.

DIY
Ik heb zoveel dingen die ik nog wil maken. Omdat ik over veel dingen hier op mijn blog nog wil schrijven, ga ik er niet veel verder op in, maar ik wil in ieder geval lekker veel creatief bezig zijn de komende twee weken.

bron

Kamer opruimen
Ik schreef het ook al in het vorige artikel, maar ik kan mijn kamer niet netjes houden. Hoewel je toen kon lezen dat mijn bureau netjes was, liggen er nu alweer aardig wat spullen op. Ik wil dus ook zeker even goed de tijd nemen om mijn kamer op te ruimen. Ik heb ook al wat ideeën om een paar kleine dingetjes opnieuw in te delen of neer te zetten. Dit kan ik natuurlijk echter niet doen als er overal nog spullen liggen. Tenminste, dan gaat het heel wat langer duren. Opruimen geblazen dus...

Films kijken
Ik heb een aantal films die ik al een tijdje wil zien. Sinds kort hebben we Netflix en daar staan gelukkig drie films van mijn lijstje op. Maleficent, Dear John en Despicable Me 2. Maleficent gewoon omdat het een sprookje is en dat is altijd leuk. En dan is 'ie ook nog in een nieuw en wat volwassener jasje gestoken, ik wil hem graag zien! Dear John lijkt me gewoon heel erg mooi. En Amanda Seyfried en Channing Tatum spelen de hoofdrol, dat is natuurlijk een groot pluspunt. Fun fact: vandaag, 26 april, is Channing jarig, hij wordt 35 jaar. En natuurlijk Despicable Me 2. Ik houd sowieso van animatie films en om Despicable Me heb ik heel hard gelachen. Het tweede deel heb ik echter nog steeds niet gezien, maar daar komt deze vakantie verandering in!

bron

Series kijken
Zoals ik al zei hebben we sinds kort Netflix. Vandaag ben ik eindelijk ook begonnen met Pretty Little Liars (en ja, ik heb meteen vijf afleveringen achter elkaar gekeken). Ik ben van plan nog best wat afleveringen te kijken. Behalve Pretty Litlle Liars wil ik namelijk ook Teen Wolf, Gossip Girl en Once Upon a Time nog zien. Ook wil ik, op YouTube, de World of Cinemates video's van Kelvin en Peter gaan bekijken. Ik loop een beetje achter en dat snap ik echt niet, want ik vind het wel heel erg leuk om ze te bekijken. Die wil ik dus ook zeker nog zien!

Ploggen
Oké, ik vind de naam echt apart klinken, maar ploggen is dus foto bloggen. Of photo blogging in het Engels, waar natuurlijk de p vandaan komt. Ik ben van plan de hele vakantie foto's te maken en daar een artikel over te schrijven. Ik hoop dat het ook daadwerkelijk gaat lukken. :) Als alles lukt kunnen jullie over twee weken een groot vakantie foto artikel verwachten!

Fijne vakantie!




2 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naar je plog.
    Fijne vakantie in elk geval!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb zin in vrijdagg :) maandag was trouwens ook heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen