03 mei 2015

Shoplog Den Haag ~ summer feelings #2

Het tweede deel in mijn zomer serie! Afgelopen vrijdag ben ik met mijn vriendin Iris naar Den Haag gegaan. We wilden allebei graag weer eens naar de Primark en aangezien die sinds kort ook in Den Haag zit en je daar verder ook hele leuke winkels zitten viel onze keus daarop. Ons doel? Zomerkleren. En we wilden allebei graag een high waisted short. Zoals je op de openingsfoto al ziet zijn we erg geslaagd en het was ook nog eens heel erg gezellig. Benieuwd wat we gekocht hebben? Lees dan verder!

Crop top: Bershka, €5,99
High waisted short: H&M, €14,99

We beginnen met de Berska en de H&M. Zoals ik al zei wilden Iris en ik beiden graag een high waisted short kopen. Hoewel ik hiermee begin, zijn we toch wel een aantal winkels in geweest tot we een geschikt exemplaar vonden. Je ziet het niet erg goed op de foto's, maar ze zijn vrij hoog en bij mij komt hij tot mijn navel. Toen we deze eindelijk gekocht hadden, hadden we natuurlijk wat crop tops nodig. Wees trouwens voorbereid, dit is niet het enige waarbij we allebei hetzelfde gekocht hebben. :)




7 pack sokken: H&M, €7,99

Ik kocht deze sokken. Simpelweg omdat ik nieuwe sokken nodig had en ik deze wel leuk vond. Alleen over de neon roze (helemaal links) ben ik niet zo enthousiast, maar de andere kan ik denk ik prima boven mijn vrij drukke sneakers dragen.





 Tanktop: H&M, €9,99

Iris kocht dit super leuke hempje. Hij is wijd aan de onderkant en heeft een vrij normale lengte.


Crop top: New Yorker, €2,95

Op naar de volgende winkel! Weer een effen en dus vrij simpele crop top. De kleur vind ik wel heel leuk en voor deze prijs kon ik hem dus echt niet laten hangen.


Tanktop: New Yorker, €6.95

Voor de kleur van dit hemdje kan je het best op de linker foto kijken, want daar komt hij het best over. Het kant zit ook aan de achterkant en verder is het een vrij normaal model.




 T-shirt: Primark, €3,00

En dan... de Primark! Hier een vrij simpel donkerblauw t-shirt van Iris met de Franse tekst "très cool".


Tanktop: Primark, €4,00

Ik sta een beetje scheef op deze foto, maar het hemdje vind ik wel heel leuk. ;) Het is een vrij dunne, gladde stof en ik draag er dan ook een zwart hemdje onder. Maar eerlijk gezegd heb ik hem nog niet zonder een hemdje geprobeerd en ik weet dus niet zo goed of hij doorschijnt.



 T-shirt: Primark, €5,00

Je kan het niet erg goed lezen, maar op dit lichtblauwe t-shirt staat twee keer "shake it off". Dit verwijst natuurlijk naar het liedje van Taylor Swift en ik als trouwe fan moest dit shirt daarom natuurlijk hebben. Gewoon om zo te dragen, maar ik vind hem ook heel leuk boven mijn high waisted short.



Pyjama broek: Primark, €9,00
Pyjama short: Primark, €3,00
Pyjama short: Primark, €3,00

De linker broek is van mij, de twee shortjes zijn van Iris. Ik kocht de broek vooral om in te relaxen, niet om in te slapen. De print bestaat uit minions, unicorns en Agnes uit Despicable Me, wat ik echt een geniale film vind. De stof is vrij dun en daarom zeer geschikt voor de zomer.



























Effen tanktop: Primark, €2,80
Tanktop met patroon: Primark, €3,50

Deze hemdjes kocht Iris vooral om boven de shortjes als pyjama te dragen, maar ook gewoon voor dagelijkse kleding zijn ze prima geschikt. Op de rechter staan overigens allemaal ankertjes, dat is niet erg goed te zien op deze foto.




























Playsuit: €7,00

Als afsluiter deze playsuits. Hiermee ben ik samen met de high waisted short denk ik het meest blij. Ik wil namelijk al heel lang een playsuit en eindelijk heb ik er een gevonden die gewoon mooi zit en niet al te kort is. Hij zit heerlijk en de stof is vrij dun. Dit maakt wel dat ik nog even moet wachten tot het warm genoeg is om hem aan te kunnen, maar ik kan niet wachten tot het zover is!

Zoals ik in het begin al zei, het was een heel erg geslaagde dag! :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten