11 oktober 2015

The celebrity TAG

Deze TAG is bedacht door Suz van Fashion is a party. Ze deed hem samen met Vera op hun gezamenlijke blog en YouTube kanaal Versus A. Vervolgens nam Teske hem ook over. Er zijn heel veel mensen die zich heel wat meer bezighouden met beroemdheden dan ik doe, maar toch leek het me wel leuk om deze tag te doen. Daarnaast heb ik gewoon al een hele tijd geen tag meer gedaan, dus het werd wel weer eens tijd. 


1. Welke celebrity zou je willen zijn? 
Ik denk eigenlijk niet dat ik echt een celebrity zou willen zijn. Een beetje cliché, maar ik zou echt gek worden van alle paparazzi, roddels en andere vervelende dingen. Vroeger wilde ik wel altijd beroemd worden, het liefst een zangeres (dat was voor het moment dat ik besefte dat ik eigenlijk niet heel erg goed kan zingen haha). Een dagje een leven als celeb lijkt me echter wel heel erg interessant. Maar als ik een celebrity moet kiezen die ik echt gewoon moet zíjn, dus mijn hele leven lang, dan zou ik gaan voor een niet super bekend persoon. Een YouTuber of fulltime blogger bijvoorbeeld... Telt dat? Wat dat betreft zou ik het liefst in het leven van Carie Hope Fletcher van ItsWayPastMyBedtime of dat van Teske van teske.nl willen stappen. 

2. Welke celebrity zou je níet willen zijn? 
Pfff, eigenlijk al die celebrities die zo enorm bekend zijn dat ze nergens heen kunnen zonder herkend te worden en die altijd en overal beveiliging nodig hebben. Taylor Swift is bijvoorbeeld mijn all time favourite als het gaat om celebrities, maar ik zou echt niet het leven willen hebben dat zij heeft. Dus Miley Cyrus, Ariana Grande, Justin Bieber enzovoort zijn allemaal niet echt mensen wiens leven ik graag zou overnemen. 

Bron

3. Met welke celeb zou je willen daten? 
Hmm, Ansel Elgort lijkt me wel lief. :)

4. Áls je plastische chirurgie zou doen, wat zou je dan laten doen?
Ik zou het nooit willen doen aangezien ik het idee dat mensen in je lichaam gaan snijden puur om het "mooier" te maken heel eng vind. Als ik toch iets zou moeten kiezen zou ik gaan voor een ooglidcorrectie, al heb ik geen idee of dat daadwerkelijk de juiste naam is. Ik zou ervoor laten zorgen dat  mijn ogen wat meer open lijken, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar goed, zoals ik al zei, zo lang ik geen lichamelijke last krijg van iets wat door plastische chirurgie verholpen kan worden, blijf ik lekker van mijn lichaam af.

Bron

5. Van welke celeb was je fan als kind? 
Oké, ik ben nog steeds een kind. Ik beantwoord deze vraag dus maar gewoon als "Van welke celeb was je fan toen je nog jonger was dan je nu bent", haha. Ik was vroeger, na mijn K3 fase, vooral heel erg fan van Anouk. Het kwam vooral doordat mijn ouders er veel naar luisterden, natuurlijk. Ik denk dat de basis is van bijna alle niet-kindermuziek waar je als klein kind fan van bent. Ik vond het haar heel erg cool en luisterde heel veel naar haar muziek. Ik heb zelfs een handtekening! Hoewel ik nu nog steeds wel eens nummers van haar opzet, kan je me niet echt meer fan noemen... Ook omdat haar muziek heel erg verandert is. Overigens, om het antwoord op deze vraag nog langer te maken, ik ben al vanaf ongeveer 2010 fan van Taylor Swift, dus misschien kan je haar ook wel meerekenen. 

6. Had je posters boven je bed van hem/haar? 
Nee. Ik wist niet goed hoe ik daaraan moest komen. Ik kocht nog geen tijdschriften en in de tijdschriften die mijn zussen lazen ben ik volgens mij ook nog nooit een poster tegengekomen van mensen die ik leuk vond. De helft kende ik simpelweg niet. Nu hangen er wel heel wat posters op mijn kamer overigens. 


7. Op welke celebrity vind je jezelf lijken? 
Ehh, geen een. Ik raadpleegde het wereld wijde web, maar heb niks kunnen vinden. Helaas pindakaas. 

8. Als je over de rode loper zou gaan, voor welke kleur jurk zou je dan kiezen? 
Hmm, moeilijk. Misschien mooi donkerblauw, al kan ik lichtblauw soms ook wel waarderen. Lichte, zandkleurige jurken vind ik vaak ook wel mooi. Ik weet het niet zo goed. Hierboven in ieder geval een selectie van een aantal jurken die ik erg mooi vind. Ik houd zo te zien wel echt van mooie wijde jurken. Taylor staat er twee keer bij, want ik vind "red carpet dresses" gewoon heel snel niet mooi, maar deze twee vind ik prachtig. 

Bron

9. Wat is je favoriete celebrity koppel? 
Oké, dit is dus iets waar ik me helemaal niet in verdiep. Laat ik maar gewoon Calvin Harris en Taylor Swift zeggen, dan ben ik er vanaf, haha. Ik houd me echt helemaal niet bezig met wie er nou met wie is en wie er een verschrikkelijke "break-up" heeft gehad. Ik vind Calvin en Taylor overigens wel echt lief samen. Maar ik vind het dus ook niet zo heel belangrijk wat de koppels zijn. Ik vind het eigenlijk ook gewoon een beetje privé, maar schijnbaar ben ik daar één van de weinigen in. Oh ja, ze zitten hierboven inderdaad samen op een zwaan. Ja, dat is goals en ja, ik probeer stiekem zo vaak mogelijk foto's van Taylor in mijn artikelen te sneaken. 

10. Welke celebrity zou je raad willen geven?
Niet één celebrity in het bijzonder eigenlijk. Maar ik sluit me graag aan bij Teske: zogenoemde kindsterren moeten oppassen dat ze niet het slechte pad opgaan (drugs enzovoort). Of eigenlijk moet er iemand op hén letten. Daarnaast zou iedereen die snel beroemd wordt er gewoon lekker van moeten genieten... Maar wie ben ik om wereldsterren raad te geven? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten