06 december 2016

Do you ask yourself what if? #2 ♥ BLOGMAS 2016 ♥ DAG 6


Vandaag is het blogmas artikel een deel van een serie die ik in de zomervakantie ben gestart op mijn blog; Do you ever ask yourself what if? Klik hier als je de uitleg over deze serie wil lezen. Vandaag behandel ik weer twee vragen uit het boekje, let's go!

#058 What if... you could live a month abroad, all bills paid? Where would you go?
Misschien is het logisch als ik nu iets noem wat super ver weg is ofzo, maar ik ga toch gewoon voor de hoofdstad van ons ongeveer buurland: LONDEN! Londen is gewoon mijn absoluut favoriete stad van de steden waar ik geweest ben en sinds de laatste keer dat ik er was roep ik al dat ik er wil wonen. Ik ben denk ik niet het persoon dat voor altijd naar het buitenland zou verhuizen, maar een tijdje zou ik wel heel tof vinden. Ik hoop heel erg dat ik een deel van mijn studie in het buitenland kan doen, en Londen zou dan absoluut mijn voorkeur hebben. Helaas is Londen echt super duur om te verblijven en te leven, dus of dat gaat gebeuren weet ik niet. Maar als alle rekeningen worden betaald, is dit sowieso de plek die ik zou kiezen voor een maand (en het liefst voor langer!).

#087 What if... you could save one animal from extinction? Wich animal?
Reuzenpanda's omdat ik altijd al een zwak heb gehad voor die beesten. Ik weet dat het langzaam uitsterven van de panda's deels hun eigen schuld is, omdat ze simpelweg niet zo slim zijn, maar als ik het kon voorkomen zou ik dat meteen doen. Ze zien er gewoon zo schattig uit, haha. Een ander dier dat ik zou willen beschermen zijn zeeschildpadden. Gewoon omdat dit ook favoriete dieren van mij zijn. Ik vind ze gewoon heel erg mooi en dat ze bedreigd worden vind ik verschrikkelijk. Sinds ik dit jaar in Indonesië in een schildpadden opvang ben geweest ben ik alleen maar verliefder geworden op deze beesten. De laatste dag van die vakantie waren we op een strand waar baby schildpadjes werden uitgezet en dat was ook heel bijzonder. Lang verhaal kort; mijn liefde voor deze dieren is echt veel groter geworden sinds deze zomer en ook van deze dieren zou ik het verschrikkelijk vinden als ze uit zouden sterven.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten